دانلود مد
ترافیک واقعی در جاده ها برای بازی
یوروتراک ۲ مد ترافیک واقعی در جاده ها به تازگی برای بازی یورو تراک ۲ توسط Cipinho, Todor Alin ساخته و منتشر شده است .
ویژگی ها:
- یک اصلاح عالی از "تراکم و نسبت واقعی ترافیک" اکثر تنظیمات ترافیک را برای "درست" تر کردن آن تغییر می دهد.
- ترافیک در جاده ها مناسب تر می شود و ارگانیک تر به نظر می رسد.
- این مد همیشه با تمام بسته های ترافیکی سازگار بوده و خواهد بود، حتی توصیه می شود از بسته هایی برای افزایش تراکم به خاطر تنوع استفاده کنید.
- از ساعت 4:00 تا 10:00 و از ساعت 15:00 تا 20:00، تراکم هر نیم ساعت، از 10 تا 15 و از 20600 تا 4:00 هر ساعت تغییر می کند.
- تراکم بالا در صبح و بعد از ظهر و به دنبال آن کاهش ملایم در عصر. اوج جریان در ساعت 8:30 و 17:00 رخ می دهد.
- با این مد، ETS2 یک تراکم و نسبت شخصی شده را دریافت می کند که در g_traffic پیش فرض 1 تنظیم شده است.
- تمام ویژگی های بازی را از 1.30 در نظر می گیرد: تخم ریزی و نسبت بر اساس روز، نوع جاده، اندازه شهر، تراکم و نسبت که بر اساس بازی تنظیم می شود. مقیاس زمانی
- به لطف SCS اکنون میتوانستم اتومبیلها و اتوبوسهای بیشتری را در شهرها و کامیونهای بیشتری در بزرگراهها یا اتومبیلهای بیشتری در ساعات شلوغی تنظیم کنم.
- نمایه سمافور شامل افزایش مدت زمان سبز در جاده های شهری بزرگ، همچنین زمان سبز بیشتر در سمافورهای جاده ای و در سطح جهانی 3 ثانیه در رنگ زرد به جای 2 (از سبز به قرمز) است.
کانال آپارات ما را دانبال کنید از گوگل ، امیدوارم از این مد فوق العاده لذت ببرید .
توضیحات بیشتر این مد
درباره مد:
اول از همه، چرا یک مد تراکم ترافیک ضروری است؟
scs یک سیستم ترافیکی عالی به ما داد، با این حال مقادیر تخم ریزی پیش فرض بسیار ابتدایی با چگالی بسیار کم و تفاوت های جزئی در روز/شب یا نوع جاده ها هستند.
در نمودار زیر می توانید مقایسه بین ترافیک SCS و ترافیک من را مشاهده کنید. اگر از طرفداران واقعی ترافیک Ai هستید، ممکن است در مورد g_traffic شنیده باشید، خوب این پارامتر بسیار ابتدایی فقط برای سرگرمی است، افزایش این همه اعداد و بیشتر در جاهایی که ضروری نیست (شب، جاده های محلی، چهارراه) ضرب می شود. با g_traffic نسبت خودروها به کامیون ها در مقابل انواع دیگر به شدت تحت تأثیر قرار می گیرد، به عنوان مثال با g_traffic 10 می توانید 10 اتومبیل پلیس را همزمان ببینید.
درباره تراکم ترافیک واقعی:
برای ایجاد تراکم ترافیک واقعی با استفاده از آخرین سیستم ترافیکی که توسط SCS در نسخه 1.30 بازی شروع شده است، طراحی شده است.
با این مد، ETS2 یک تراکم و نسبت شخصی شده را دریافت می کند که در g_traffic پیش فرض 1 تنظیم شده است. تمام ویژگی های بازی را از 1.30 در نظر می گیرد: تخم ریزی و نسبت بر اساس روز، نوع جاده، اندازه شهر، تراکم و نسبت که بر اساس بازی تنظیم می شود. مقیاس زمانی
به لطف SCS اکنون میتوانستم اتومبیلها و اتوبوسهای بیشتری را در شهرها و کامیونهای بیشتری در بزرگراهها یا اتومبیلهای بیشتری در ساعات شلوغی تنظیم کنم.
نمایه سمافور شامل افزایش مدت زمان سبز در جاده های شهری بزرگ، همچنین زمان سبز بیشتر در سمافورهای جاده ای و در سطح جهانی 3 ثانیه در رنگ زرد به جای 2 (از سبز به قرمز) است.
از آنجایی که ترافیک بسیار متراکم تر است، برای جلوگیری از داشتن همان چند رنگ SCS، رنگ خودروهای بیشتری مورد نیاز بود. برای تغییر رنگهای موجود این مبحث را بررسی کنید viewtopic.php?f=177&t=246123 (اگر از بستههای صداهای من استفاده میکنید، همه ماشینهای Ai رنگهای واقعی خود را دارند)
سازگاری و نحوه استفاده:
مهمترین قانون: هرگز مقدار g_traffic را افزایش ندهید! هنگام استفاده از این مد همیشه g_traffic 1 را نگه دارید!!!
mod my را بالاتر از هر مود نقشه و سایر مدهایی که ممکن است بر تراکم تأثیر بگذارند قرار دهید
با نقشه مجارستان مستقل سازگار نیست (از تراکم اولیه افزونه های موجود استفاده کنید
-افزونه اختیاری برای ProMods که تراکم مود را در جاده های نوع ProMods به ارمغان می آورد و تغییرات ProMods road_look را در نظر می گیرد.
مسائل شناخته شده غیر مرتبط با مد من:
بازی ممکن است خراب شود اگر مقدار زیادی یا بسته های ترافیکی در ترکیب با مدهای تراکم ترافیک به طور کلی استفاده شود. به محض اینکه بسته های بیشتری اضافه کنید، متوجه افزایش سریع مصرف رم تا رسیدن بازی به یک حد معین خواهید شد و به ناچار با خطای زیر خراب می شود.
تخصیص بخش استخر (مدلها) برای تخصیص اندازه ورودی انجام نشد
راه حل برای این کار با مهربانی توسط SCS با کدهای گزینه راه اندازی ارائه شد که اندازه استخر و تعداد بافرها را در گزینه های راه اندازی افزایش می دهد.
من با موفقیت از این مقادیر با GTX 1060، I7 4770 3.4 گیگاهرتز و 16 گیگابایت رم استفاده کردم کد: انتخاب همه
-mm_pool_size 4000 -mm_max_resource_size 50 -mm_max_tmp_buffers_size 1000
- برای پیکربندی کمتر رایانه شخصی باید این مقادیر را کاهش دهید (اگر رایانه شخصی قدرتمندتری دارید آنها را افزایش ندهید) لطفاً در اینجا بیشتر بخوانید
سایر مسائل جزئی ترافیکی:
در برخی از چهارراه ها ممکن است قوانین راهنمایی و رانندگی رعایت نشود (مسائل پیش ساخته)
ادغام هوش مصنوعی در بزرگراه ها ممکن است برای مدت طولانی متوقف شود (مسائل پیش ساخته)
Ai نمی تواند در برخی مکان ها تخم ریزی کند، بنابراین ممکن است مکان هایی را پیدا کنید که ترافیک فقط در یک جهت وجود دارد (مشکل scs، آنها روی آن کار می کنند)
تصادفات در جادهها که هرگز نمیبینید (مشکل scs با تخمریزی چندگانه Ai در مکانهای یکسان)
Ai همچنان می تواند در سبقت گرفتن از Ai دیگر یا بازیکن شکست بخورد (کدهای ضعیف scs برای زمان بندی و شتاب Ai هنگام سبقت گرفتن)
کاهش سرعت و یا حتی توقف در جاده ها به خصوص اطراف پمپ بنزین ها
چگونه می توانید ترافیک بازی خود را بهبود بخشید:
برای تنوع ترافیک بهتر، می توانید از بسته های ترافیکی اضافی استفاده کنید
می توانید از موتور سیکلت ها، خودروهای کلاسیک و اسپرت از بسته های موجود به عنوان انواع وسایل نقلیه جداگانه استفاده کنید! این در بسته های صوتی من پیاده سازی شده است، اگر از آنها استفاده کنید نیازی به تغییر چیزی ندارید. بدون صداهای ترافیکی می توانید در هر بسته ای که از نام فایل def/vehicle/sii استفاده می کنید به صورت زیر نام خود را تغییر دهید:
traffic_storage_sport.any_name.sii
traffic_storage_classic.any_name.sii
traffic_storage_moto.any_name.sii
مهم: آنچه به رنگ سبز است باید دقیقاً همانطور که هست باشد، هر گونه تغییر دیگری لیست را از دسترس خارج می کند. قسمت زرد اختیاری است، اگر وسایل نقلیه را از چندین بسته اضافه کنید ضروری است، اگر این کار را انجام دادید مطمئن شوید که این کار را انجام ندهید
تضاد نام دارند
توجه داشته باشید که اضافه کردن اینها به عنوان وسایل نقلیه جداگانه، تراکم ترافیک و تعادل کلی خودروها در مقابل کامیون ها را اندکی افزایش می دهد.